vrijdag 22 augustus 2014

teamdag

In mijn vorige berichtje vertelde ik al dat ik de kadoosjes had gemaakt voor de Stampin Up teamdag. het is de gewoonte om kleine kaartjes of dingen te swappen met je andere collega's. Een leuke manier om andere idee-en op te doen, nieuwe artikelen te bewonderen en ook gewoon omdat het leuk is!
Hieronder de swapjes die mijn collega Stampin Up demonstratrices gemaakt hadden.



het was een erg gezellige dag waar we veel gelachen, en veel gekletst hebben. En we hebben wat workshops kunnen volgen, waar we  nieuwe technieken hebben kunnen leren en elkaar wat eter konden leren kennen. Erg leuk en nogmaals: erg gezellig!!
Een van de workshops kan ik niet laten zien helaas omdat ik daar koffie over heen geknoeid heb...oeps..maar we hebben dus ook lekker zitten kleuren met de nieuwe blendabillities.










En als laatste...taadaaa...dit is ons (bijna complete) Stampin Up team




Geen opmerkingen:

Een reactie posten