zaterdag 16 augustus 2014

kadoosjes en vakantietijd




Dit is eigenlijk wel typisch voor mij....een blog beginnen midden in de vakantietijd!  Een goed teken is dat ik dan bijna geen tijd heb om te knutselen, laat staan te bloggen. Met het gezin genieten we van  elkaar en van leuke dingen doen. Een lekker laag tempo, niks hoeven, het leven is goed!
Morgen heb ik voor het eerst een Stampin Up team dag..ik verheug me er erg op maar ben er ook wel een beetje zenuwachtig over. Tja, je weet maar nooit of ze allemaal aardig zijn, misschien zijn er wel tussen die bijten ofzo...brrrrrr
Alle flauwekul op een stokje. Morgen hebben we dus allerlei workshops, leuk! nieuwe technieken leren, spelen met nieuwe artikelen en horen we natuurlijk het laatste nieuws op Stampin Up gebied. De gewoonte is dat je dan met elkaar swapt, dat is dus een klein, zelfgemaakt iets ruilen met elkaar. Natuurlijk gemaakt met Stampin Up artikelen he!! Een leuke manier om me elkaar in gesprek te komen en elkaars werk te bewonderen. Ik heb een doosje gemaakt in de In-Color kleuren 2013-2014 . Erin heb ik wat lekkers gedaan en mijn kaartje. De bovenkant heb ik versiert met de stempelset Pictogram Punches en de bijbehorende ponsjes (die ik echt te schattig vind voor woorden!)
De foto's zijn een beetje bagger, overbelicht maar ik hoop dat je toch een idee er van krijgt.

op een rijtje



klaar om mee te nemen





en deze heb ik gebruikt





Geen opmerkingen:

Een reactie posten