woensdag 16 juli 2014




Vandaag een heerlijke dag, want mijn bestelling kwam binnen! Niks leuker als uitpakken en dan genieten van mijn nieuwe Stampin Up spulletjes. met een kopje koffie er lekker van zitten genieten en in de middag begonnen met de stempelset "something for baby" en de bijpassende babys first framelits dies. De eerste kaartjes zijn in de maak of al af.


***********************************************************************


een regenboog kaartje met mijn badeendjes sparende dochter in het achterhoofd. 
gebruikte materialen: whisper white papier, daffodil delight papier en stamping pads in de bright kleurenreeks..en natuurlijk de stempelset/ framelits "something for baby"

***************************************************************************'


een blokkendooskaart in de subtles kleurenreeks. Deze kaart kan je maken in een workshop. Meer informatie daarover onder het knopje workshop.

*********************************************************************************
                                                                                                                             
Kaartje gemaakt met de uilenpons




Vandaag een kaartje gemaakt met de uilenpons, wat ben ik toch een fan van deze pons
het is een meisjes geboorte kaart geworden.
Ik heb gebruikt: Whisper White paper, Melon Mambo paper, Early Expresso paper In colors paper in de kleur Melon Mambo en natuurlijk de uilenpons

Geen opmerkingen:

Een reactie posten